نمایندگی تجهیزات Schneider

نمایندگی تجهیزات Schneider ، تیم تولید محتوا شرکت فنی مهندسی پیما عمران نیرو به صورت هفتگی مطالب را برای شما عزیزان بروزرسانی می کند . بنابراین پیشنهاد می شود که به صورت روزانه به سایت مراجعه فرمایید تا از جدیدترین مقالات با خبر باشید.

همچنین شما عزیزان می توانید به سایر مقالات سایت در قسمت مقالات مراجعه کنید و یا اینکه بر حسب علاقه مقاله های زیر را مطالعه فرمایید.

نمایندگی تجهیزات Schneider . اشنایدر الکتریک (SE) یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان توزیع برق، الکتریک، کنترل هوشمند، شبکه و یکی از اصلی ترین ارائه دهنده های تجهیزات زیرساخت مرکزداده در جهان میباشد. که با قدمت 180 ساله در نوآوری و کیفیت عالی محصولات. شهرت جهانی داشته و به صورت تخصصی فعالیت دارد. محصولات و خدمات اشنایدر الکتریک در حوزه مرکز داده با سری محصولات APC by Schneider Electric .با گارانتی 10 ساله  عرضه می گردد.

APC که امروزه بخشی از شرکت Schneider electric می باشد. قبلا به عنوان شرکت آمریکایی مستقل یکی از تولید کنندگان برق اضطراری. لوازم جانبی لوازم الکترونیکی و محصولات مراکز داده بوده است. کمپانی APC یکی از معروفترین تولید کننده های تجهیزات برق اضطراری  UPS و باطری. رک های هوشمند دیتاسنتر و همچنین  تجهیزات خنک کننده دیتا سنتر است. این شرکت با رعایت استاندارد های روز دنیا در زمینه تولید تجهیزات دیتاسنتر. وهمینطور بکارگیری 5000 کارمند در سراسر جهان. توانسته است در این راستا  گامی بلندتر و موفق تر. نسبت به رقبای خود بر دارد.

شرکت مهندسي پیماعمران نیرو .به عنوان یکی از پیشروترین شرکت های کاملا خصوصی در ارائه راهکارهای ایجاد زیرساخت فیزیکی مراکزداده بر اساس شناخت صحیح از نیازهای کارفرما می باشد. در این راستا با بهره گیری از دانش و تجربه کارشناسان خود قادر به ارائه بهترین راهکارهای تخصصی در تامین کامل تجهیزات و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات (APC by Schneider Electric). مشاوره، طراحی و اجرای مراکزداده و خدمات پس از فروش محصولات می باشد و سعی در ارتقا کیفیت زیرساخت های اطلاعاتی کشور در راستای بومی سازی تکنولوژی های مرتبط با این صنعت را دارد.

انواع UPS های APC