نمایندگی انحصاری Schneider Electric(APC)

مطالب مرتبط
طراحی و استاندارد سازی مرکز داده پیما عمران نیرو

استانداردهای مرکز داده

استاندارد های مراکز داده ، دیتاسنتر بر اساس چندین نوع استاندارد تعبیه شده است. که اینک به بررسی دونوع TIA942 و BICSI  از موارد استانداردهای مراکز داده می پردازیم :

مطالعه می کنم!
استانداردهای مراکز داده

امنیت فیزیکی مرکز داده

امنیت فیزیکی مراکز داده به این شکل است که مرکز داده بايد در مقابل حوادث طبيعي، جرايم، نزديکي به پروژه هاي ساختماني و مانند آن امن گردد.

براي اطمينان از امنيت فيزيکي مرکز داده بايد موارد زير رعايت شوند:

مطالعه می کنم!

لینک ها رو حتماً بررسی کن!

نمایندگی انحصاری APC  در ایران

مشاهده محصولات Schneider Electric(APC):
 رک ها و تجهیزات جانبی APC
راهروهای سرد/گرم APC

 


نمایندگی انحصاری APC در ایران ، شرکت Schneider Electic  یا APC یکی از مشهورترین تولید کنندگان دستگاه های برق اضطراری (یو پی اس-UPS) و باتری ، رک های هوشمند برای مراکز داده و همچنین  تجهیزات خنک کننده برای دیتاسنتر است.

این شرکت در ماه سوم سال ۱۹۸۱، توسط سه کارشناس برق و الکترونیک که از دانشگاه ماساچوست فارق التحصیل شده بودند، تاسیس شد.


شرکت فنی مهندسی پیما عمران نیرو، با در اختیار داشتن نمایندگی رسمی شرکت Schneider Electric(APC) (اشنایدر الکتریک(ای پی سی)). و همچنین به عنوان تامین کننده رسمی و عمده  UPS (یو پی اس) های 3 فاز از شرکتهای معتبر بین المللی. APC, Alpha Technologies, Liebert/Emerson.

و با توجه به انجام پروژه های معتبر در سطح کشور و با بهره گیری از کارشناسان و متخصصین ایرانی در کادر فنی خود، در زمینه های تخصصی برق، عمران، مکانیک، معماری، صنایع و فناوری اطلاعات. آماده خدمات دهی به صنایع گوناگون در سطح ملی می باشد.


در این راستا :
  • ارائه و نصب و راه اندازی انواع مدل ها و ساختار های مختلف مهندسی همچون UPS های APC سری PX با ظرفیت واحد 500 کیلو ولت آمپر.
  •   توپولوژی های ترکیبی، UPS های Emerson سری APM، NXA وHIP. برای مثال این شرکت افتخار داشته و دارد که UPS 300 کیلو ولت آمپر سری HIP در سایت ابر رایانش ملی ( سایت دانشگاه صنعتی اصفهان). را تامین، نصب و راه اندازی نموده است. همچنین UPS برند Alpha سری HIP که تا ظرفیت 250 کیلو ولت آمپر سرویس دهی شده است.
  • پارالل کردن و ایجاد افزونگی UPS ها با ظرفیت های بالا Stand-alone و ماژولار. همچنین V/F رگولاتورهای سری 300KVA از دیگر قابلیت های تیم پشتیبانی این شرکت می باشد.

یکی دیگر از خدماتی که این شرکت به مشتریان عزیز خود ارائه می نماید. راهکارهای تامین برق مطمئن مورد نیاز صنایع گوناگون در سطح وسیع می باشد.

به عبارت دیگر، راهکار UPS با توپولوژی Online/ DoubleConversion و یا ساختار ماژولار به همراه افزونگی داخلی. افزونگی ایزوله شده. افزونگی توزیع شده در قالب های N+1، 2N و 2(N+1) همگی از جمله مواردی است که ارایه می گردد.


پشتیبانی و ارائه سیستم ها و تجهیزات PowerConversion و PowerConditioner .

از سوی دیگر. با توجه به کاربری های خاص سیستم های Outdoor. همچون سیستم کنترل ترافیک. این شرکت محصولات استاندارد Alpha Technologies سری MicroUPS. که پیشرو در فناوری سخت افزار و نرم افزار کنترل و تبدیل انرژی الکتریکی در محیط های بیرونی (Outdoor) می باشد را نیز به بازار ارائه نموده است.

از سوی دیگر ، پشتیبانی و نصب انواع UPS ها از جمله فعالیت های این شرکت می باشد که جهت ارتباط با ما می توانید از طریق شماره تماس 02187700022 و یا آدرس ایمیل info@pima-co.com ارتباط حاصل فرمایید.